donderdag 15 mei 2014

Dag 1 - pa verrassen !

Mijn vader heeft 3 weekjes Luxor geboekt, hij ging alleen gaan net als vorig jaar. Wat hij niet weet is dat wij ook een weekje hebben geboekt,  de tweede week dat hij daar is willen we hem verrassen !
Het is 15 mei, de vlucht is met Egyptair, Thomas Cook vliegt momenteel niet omdat er te weinig boekingen zijn. Dit maakt dat we later op de dag pas een vlucht hebben met tussenlanding in Cairo. Alles verloopt zeer vlot en rond middernacht landen we in Luxor.  Neckermann staat ons op te wachten, wij zijn de enigen die dag ... onmiddellijk herkennen we de jongeman, 2 jaar geleden was hij ook al van de partij ! Zijn Nederlands is ondertussen fantastisch goed, als mijn Arabisch half zo goed was kon ik hier meteen aan de slag :-S
Aangekomen in Jolie Ville grappen de mannen aan de receptie dat het onmogelijk is om de kamer naast mijn vader te hebben want ze hebben voor ons al een kamer klaar gemaakt ... helemaal geen probleem zeg ik ... prima zegt de man want het is F15 ... de kamer naast *lol*
Ik begin ondertussen wel al te vrezen dat onze verrassing in het water is gevallen ... als de kamerdeur open gaat zie ik een prachtig versierd bed en ja hoor in de kamer ernaast hoor ik iemand 'Happy Birthday' zingen. Wie is er nu verrast :-O Pa wist het sinds een paar dagen en had dan ook voor een prachtig verjaardagscadeau gezorgd. Egyptisch boeket bloemen en een heuse verjaardagstaart !!!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten